۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۲۱:۰۶

مهدی مهدی پور:

تساوی برابر پرسپولیس عادلانه نبود/ فقط ۵ دقیقه کم آوردیم

تساوی برابر پرسپولیس عادلانه نبود/ فقط ۵ دقیقه کم آوردیم

‌هافبک تیم استقلال گفت: حق ما در این دیدار برد بود و اعتقاد دارم تساوی عادلانه نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی پور پس از تساوی دو بر دو تیمش برابر پرسپولیس گفت: با اینکه مدتها بود از لیگ دور بودیم اما دو تیم بازی خوبی از خود ارائه کردند. ۴ گل نشان می‌دهد که هر دو تیم هجومی بازی کردند.

وی افزود: در دقایق اول بر روی یک اشتباه گل خوردیم اما توانستیم هم گل را جبران کرده و هم گل برتری را بزنیم. اما باز هم اشتباه را تکرار کرده و در دقایق پایانی دروازه مان باز شد.

مهدی پور گفت: هرگز فکر نمی‌کردیم در آن زمان گل بخوریم. بازی خوبی را انجام می‌دادیم و امیدوار بودیم به گل دست پیدا کنیم اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد. هافبک تیم استقلال خاطرنشان کرد: تساوی عادلانه نبود و باید سه امتیاز را از آن خود می‌کردیم اما دروازه مان باز شد و تنها یک امتیاز از این دیدار گرفتیم.

وی افزود: هنوز راه درازی تا پایان لیگ باقی مانده، زمان داریم تا بتوانیم امتیازات از دست رفته را با پیروزی در دیدارهای آتی جبران کرده و به قهرمانی برسیم. هافبک تیم استقلال در مورد نبود تماشاگران هم ادامه داد: به طور حتم فوتبال بدون تماشاگر لذت خاصی ندارد. اگر هوادارانمان بودند مطمئناً با حمایت آنها بازی را با موفقیت به پایان می‌رساندیم.

مهدی پور در پایان گفت: امیدوارم که در بازی‌های آتی تمام علاقه مندان به فوتبال به ورزشگاه‌ها آمده و از تیم محبوبشان حمایت کنند. حضور آنها گرمابخش ورزشگاه و نبودشان کیفیت فوتبال را پایین می‌آورد.

کد خبر 5661034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امانی IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      0 0
      آقای مهدی پور عزیز اول اینکه اکثر گل خوردنهای تیم ها بخاطر اشتباهات بازیکنان هست مثل گل اولی که پرسپولیس هم از اشتباه دروازه بان وهم دفاع بخاطر گمان آفساید خورد عجیب هست که بازیکنان تیم ها مردانه نمی توانند بگویند باخت ویا مساوی ما دلیلش قدرت تیم مقابل بوده است وتیم ما ضعیف بوده است
    • گل اول استقلال هدیه کمک داور بود چون آفساید روزبه IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      0 0
      گل اول استقلال هدیه کمک داور بود چون آفساید روزبه رو نگرفت
    • امیر IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      0 0
      انگار باز صلاح بود در این شرایط بازی مساوی بشه !!!!! بعدشم دیگه داربی بعد از بازی های جام جهانی دیدن نداشت